Meteen naar de inhoud

Roxy maakt gebruik van cookies om je te kunnen informeren over specifieke diensten en promoties. Door verder op de Roxy website te surfen, ga je akkoord met het gebruik van cookies. Zie voor meer informatie ons Privacy en cookiesbeleid.

Sluiten

  • SWIM SALE :

    3 ARTIKELEN UIT DE SALE = 20% EXTRA KORTING -

     -

    DAMES

     -

    KINDEREN
     

    SWIM SALE

     

     
    3 artikelen uit de sale = 20% extra korting
    * Aanbieding is geldig op de artikelen die gesignaleerd zijn met "Sale" .Deze aanbieding is niet cumuleerbaar met andere lopende acties. Andere uitsluitingen kunnen van toepassing zijn.
  • EXCLUSIEF VOOR LEDEN: VERDUBBEL VANAF NU JE PUNTEN!

    MELD JE AAN BIJ DE ROXY GIRL CLUB - MEER INFORMATIE*
    *Exclusieve aanbieding voor leden van het klantenprogramma van de ROXY Girl Club. Geldig van 28/07/2021 t/m 15/08/2021 voor alle online aankopen of aankopen in deelnemende winkels op producten uit de nieuwe herfst-wintercollectie 2021-22 met de vermelding "Exclusieve leden-aanbieding punten X2"."
  • GRATIS VERZENDING EN RETOUREN -

    MEER INFORMATIE

    GRATIS VERZENDING EN RETOUREN

     

    Voor alle bestellingen geplaatst als lid van ROXY GIRL CLUB , geen minimum aankoop.
  • EXCLUSIEF ONLINE -

    JE VINDT ZE ALLEEN HIER! - SHOP NU

Startpagina > > Klantenservice

BELEID TERUGGAVE

Door de huidige situatie kan je bezorging vertraging oplopen.

VERLENGING VAN ONS RETOURBELEID :

We hebben onze standaard retourperiode tijdelijk verlengd (normale retourperiode is 30 dagen).
Alle onlineaankopen die na 20/01/2021, hebben maximaal 45 dagen om de aankoop te retourneren (er kunnen uitzonderingen van toepassing zijn).

30 dagen om je producten te retourneren

Als je een deel of je hele bestelling wilt retourneren (met uitzondering van gift cards), heb je daar 30 dagen de tijd voor, vanaf de datum van ontvangst.

De artikelen die je wilt terugsturen of omruilen moeten op de website Roxy.com zijn gekocht en moeten zijn geleverd.

Om voor terugbetaling in aanmerking te komen, moet(en) het artikel (de artikelen) in de originele verpakking worden geretourneerd, samen met alle gebruiksaanwijzingen, accessoires en de originele barcodes en labels. Als een artikel is beschadigd, gedragen of geretourneerd zonder de bijbehorende verpakking, behoudt Roxy zich het recht voor om de retour van je bestelling te weigeren.

Als je een defect of verkeerd artikel ontvangt, neem dan contact op met onze klantenservice en volg de instructies op die wij je geven, anders zijn wij niet verantwoordelijk voor de retourkosten.

Wij bieden geen online omruilingen aan, maar accepteren wel retouren.
Stuur de producten in de originele verpakking terug voor terugbetaling en plaats een nieuwe bestelling.

START A RETURN:

ALLEEN VOOR ROXY GIRL CLUB LEDEN

ARTIKELEN TERUGSTUREN NAAR ONS MAGAZIJN

U kunt uw artikelen rechtstreeks per post naar ons magazijn terugsturen.

1 | CREËER JE POSTNL LABEL

1. Log in op je account en volg de onderstaande instructies op:

2. Selecteer de bestelling die je wilt retourneren in je bestelgeschiedenis.

3. Kies het (de) artikel(en) dat (die) je wil retourneren en de belangrijkste reden voor het terugsturen van elk artikel.

4. Klik op ‘Bevestigen & Doorgaan’

5 .Klik op ‘Retourlabel uitprinten’ als je het onmiddellijk wilt uitprinten. Je kunt ervoor kiezen om het later te doen door te klikken op ‘Retourlabel per e-mail verzenden’.

2 | PAK JE ARTIKELEN VOORZICHTIG IN:

Plaats het (de) artikel(en) dat (die) je wilt retourneren bij voorkeur in de originele verpakking en verpak en sluit het pakket goed. Als je de originele verpakking niet meer hebt, verpak je het artikel of de artikelen in een stevige verpakking met geschikte afmetingen om de inhoud te beschermen.

3 | PLAK DE RETOURLABELS OP DE VERPAKKING:

1. Knip het gefrankeerde PostNL retourlabel, dat je net uitgeprint hebt, uit en plak het aan de buitenkant van je retourpakket.

2. Plak het retourlabel* dat is meegeleverd in het pakket van je bestelling aan de buitenkant van je retourpakket. Beide labels zijn vereist.

*Als je het label niet kunt vinden, neem dan contact met ons op om een nieuw label te ontvangen. Zonder dit label wordt je pakket niet door ons magazijn geaccepteerd en wordt het naar je teruggestuurd.

3. Je pakket is klaar om te worden verzonden vanaf het postkantoor van je keuze.

4 | HET PAKKET AFLEVEREN

1. Lever je pakket af bij een postkantoor naar keuze.

2. Bewaar het trackingnummer van je pakket, je bent alleen verantwoordelijk voor je verzending tot dat je pakket in ons magazijn is ontvangen, zonder bewijs van levering wordt een verzoek om terugbetaling geweigerd.

3. Als je artikelen afkomstig zijn van meerdere bestellingen, plak dan de verschillende retourlabels die bij elke levering waren gevoegd op het retourpakket.

5 | JE TERUGBETALING ONTVANGEN

·  Na ontvangst van het retourpakket in ons magazijn duurt het maximaal 10 werkdagen* voordat je retourzending door onze logistieke teams is verwerkt.

·   Zodra we je pakket in ons magazijn hebben ontvangen en nadat de staat van de geretourneerde artikelen is goedgekeurd, gaan we zo snel mogelijk over op de terugbetaling van het gefactureerde bedrag, afhankelijk van je aanvankelijke betaalwijze: dit kan tot 3 werkdagen* duren, afhankelijk van de emitterende bank.

*uitgezonderd weekends en Franse feestdagen

Je ontvangt een bevestiging per e-mail wanneer terugbetaling plaatsvindt.

Wij raden je aan het bewijs van de gefrankeerde verzending te bewaren totdat je retour is terugbetaald.

GELDIG VOOR NIET-GEREGISTREERDE KLANTEN.

ARTIKELEN TERUGSTUREN NAAR ONS MAGAZIJN

U kunt uw artikelen rechtstreeks per post naar ons magazijn terugsturen.

U kunt uw artikelen rechtstreeks per post naar ons magazijn terugsturen.

Volg de retourinstructies hieronder op:

1 | JE RETOURLABEL VINDEN

Vind je retourlabel (NIET vooraf betaald) dat in de verpakking bij je bestelling is geleverd.

Als je het label niet kunt vinden, neem dan contact met ons op om een nieuw label te ontvangen. Zonder retourlabel wordt je pakket niet door ons magazijn geaccepteerd en wordt het naar je teruggestuurd.

2 | PAK JE ARTIKELEN VOORZICHTIG IN

Plaats het (de) artikel(en) dat (die) je wilt retourneren bij voorkeur in de originele verpakking en verpak en sluit het pakket goed. Als je de originele verpakking niet meer hebt, verpak je het artikel of de artikelen in een stevige verpakking met geschikte afmetingen om de inhoud te beschermen

3 | PLAK HET RETOURLABEL OP DE VERPAKKING

- Plak het meegeleverde retourlabel op de buitenkant van je pakket.

- Je pakket is klaar om te worden verzonden.

De verzendkosten zijn voor jouw rekening.

4 | HET PAKKET AFLEVEREN

Je bent vrij om een vervoerder van je keuze kiezen. Wij adviseren je om een track & trace service te kiezen.

Stuur het (de) geretourneerde artikel(en) naar:

MAGAZIJN 16 - To Returns Flow Team
OUDEDIJK - KAAI 1548
9130 KALLO
BELGIUM

Vergeet niet het trackingnummer van je pakket te bewaren. Je bent alleen verantwoordelijk voor je zending totdat deze in ons magazijn is ontvangen. Zonder bewijs van levering wordt geen enkel verzoek tot terugbetaling aanvaard.

Als je artikelen afkomstig zijn van meerdere bestellingen, plak dan de verschillende retourlabels die bij elke levering waren gevoegd, op het retourpakket.

5 | JE TERUGBETALING ONTVANGEN

-  Na ontvangst van het retourpakket in ons magazijn duurt het maximaal 10 werkdagen* voordat je retourzending door onze logistieke teams is verwerkt.

-  Zodra we je pakket in ons magazijn hebben ontvangen en nadat de staat van de geretourneerde artikelen is goedgekeurd, gaan we zo snel mogelijk over op de terugbetaling van het gefactureerde bedrag, afhankelijk van je aanvankelijke betaalwijze: dit kan tot 3 werkdagen* duren, afhankelijk van de emitterende bank.

*uitgezonderd weekends en Franse feestdagen

-  Je ontvangt een bevestiging per e-mail wanneer terugbetaling plaatsvindt.

-  Wij raden je aan het bewijs van gefrankeerde verzending te bewaren totdat je retour is terugbetaald.

OMRUILINGEN

Momenteel is het niet mogelijk items te ruilen. We vragen je vriendelijk de items in de originele verpakking terug te sturen voor terugbetaling en een nieuwe bestelling te plaatsen op onze webshop.

Voor meer informatie verwijzen we je naar de Algemene Verkoopvoorwaarden.

Vind een winkel
Kies uw regio

Noord en Zuid-Amerika

    APAC/AZIË

      Europa

        Afrika

          Change your country

          Klantenservice

          Er staat altijd een deskundige voor je klaar om je te helpen. Aaarzel niet om contact met ons op te nemen via onderstaand contactformulier.

          Maandag tot Donderdag: 09.00 – 12.30 uur* / 13.30 - 18.00 uur*

          Vrijdag : 9.00 - 12.30 / 14.00 – 16.15 uur*


          *Met uitzondering van Franse feestdagen

          FAQ

          In dit gedeelte vind je gelijk een antwoord op de meest gestelde vragen.