Meteen naar de inhoud

Roxy maakt gebruik van cookies om je te kunnen informeren over specifieke diensten en promoties. Door verder op de Roxy website te surfen, ga je akkoord met het gebruik van cookies. Zie voor meer informatie ons Privacy en cookiesbeleid.

Sluiten

  •  

    MID-SEASON SALE

     

     
    * De aanbieding is geldig tot 07/11/2021 middernacht, alleen op items die zijn aangeduid met ‘Mid Season sale’. De korting is al van de getoonde prijs afgetrokken. Deze aanbieding kan niet gebruikt worden in combinatie met andere lopende aanbiedingen. Andere uitsluitingen kunnen van toepassing zijn. De aanbieding is geldig in deelnemende winkels.
  • GRATIS VERZENDING EN RETOUREN -

    MEER INFORMATIE

    GRATIS VERZENDING EN RETOUREN

     

    Voor alle bestellingen geplaatst als lid van ROXY GIRL CLUB , geen minimum aankoop.
  • EXCLUSIEF ONLINE -

    JE VINDT ZE ALLEEN HIER! - SHOP NU

Startpagina > > Klantenservice

Online Betalingmethoden

 

 

Betalingen worden verwerkt door het moederbedrijf Napali (geregistreerd in Frankrijk met registratienummer B 331 377 036).

 

We bieden de volgende betaalmethodes om ervoor te zorgen dat shoppen bij ons snel, veilig en gemakkelijk is:

• Visa

• Mastercard / Eurocard

• American Express

• Paypal

• Splitit

• iDEAL

 

          

 

Betaling met creditcard

 

 Wij garanderen dat elke op onze site gemaakte aankoop volledig veilig is dankzij SSL, een coderingssysteem dat de gegevens op je creditcard verhult en beschermt.

Onze online winkel gebruikt uitsluitend gecertificeerde beveiligde servers van GlobalSign, die de hoogste mogelijke bescherming garandeert.

 

Betaling via PayPal

 

Je kunt bij het afrekenen PayPal als je verkozen betaalmethode selecteren.

De inlogpagina van PayPal waar je de betaling kunt afronden, opent automatisch zodra je je gegevens van je bestelling hebt bevestigd en op “VEILIG AFREKENEN” hebt geklikt.

Mocht je geen PayPal-account hebben, dan kun je er een aanmaken op de PayPal-inlogpagina alvorens je bestelling af te ronden.

 

Betaal in termijnen met Splitit.

 

Betaal je aankopen in 2 of 3 termijnen met je Mastercard, Visa of American Express creditcard.
Betaalmethode beschikbaar voor je aankopen van €75 tot €1000.
   
Hoe werkt Splitit?
Splitit is een betaaloplossing waarmee je je aankopen rentevrij in verschillende termijnen kunt betalen door het verschuldigde bedrag op je creditcard te reserveren. Vervolgens incasseert Splitit elke maand, volgens je betalingsplan, het termijnbedrag en dient opnieuw een machtigingsverzoek in voor het resterende saldo. Betalingen worden altijd van je bestaande creditcard afgeschreven. Splitit is een betaaloplossing en geeft je informatie over betaling in termijnen.

Zijn er extra kosten?
Nee, Splitit is een gratis betaaloplossing zonder vaste kosten, servicekosten, rente of andere verborgen kosten.

Welke creditcards kan ik met Splitit gebruiken?
Deze service is alleen beschikbaar voor Mastercard-, Visa- en American Express-kaarten. Debetkaarten en prepaid kaarten worden niet aanvaard.

Ga voor meer informatie naar: www.splitit.com

 

Online beveiliging voor betalingen

 

Om een veilige betaling te kunnen garanderen is onze website uitgerust met toonaangevende beveiligingsproducten.

Het beheer van onze online transacties is in handen van ADYEN, een marktleider in online betalingsoplossingen en mobiel internet.

 

 

We gebruiken het 3DS-Secure beveiligingsprotocol dat je beschermt tegen misbruik van je kaart. Je zult een persoonlijke code aan de kaartuitgevende bank moeten doorgeven zodat deze de betaling kan autoriseren en je toegang kan geven tot je bank.

 

  

 

 

GlobalSign wordt gebruikt voor het coderen van alle via de website ontvangen persoonlijke en financiële gegevens.

 

 

Betaling via iDEAL

iDEAL gebruiken is gemakkelijk en veilig. Je kunt bij het afrekenen ideal als je verkozen betaalmethode selecteren, selecteer dan je bank* vanuit de keuzelijst. U wordt dan doorgestuurd naar de website van uw bank om de transactie af te ronden.

Uw bank moet het IDEAL betalingssysteem ondersteunen en een rekening moet worden geopend in een Nederlandse bank . Voor meer informatie, neem contact op met uw bank.

Vind een winkel
Kies uw regio

Noord en Zuid-Amerika

    APAC/AZIË

      Europa

        Afrika

          Change your country

          Klantenservice

          Er staat altijd een deskundige voor je klaar om je te helpen. Aaarzel niet om contact met ons op te nemen via onderstaand contactformulier.

          Maandag tot Donderdag: 09.00 – 12.30 uur* / 13.30 - 18.00 uur*

          Vrijdag : 9.00 - 12.30 / 14.00 – 16.15 uur*


          *Met uitzondering van Franse feestdagen

          FAQ

          In dit gedeelte vind je gelijk een antwoord op de meest gestelde vragen.