Overslaan om ons te contacteren formulier

Roxy maakt gebruik van cookies om je te kunnen informeren over specifieke diensten en promoties. Door verder op de Roxy website te surfen, ga je akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie en cookies instellen.

Sluiten
x
  • FAVORIETEN VAN DE MAAND:

    50% KORTING OP HET 2E ARTIKEL* -

    BESPAAR NU
  • CADEAUKAART -

    HET PERFECTE CADEAU VOOR ELKE GELEGENHEID -

    ONTDEKKEN
  • LEVERING -

    VOOR ALLE BESTELLINGEN VANAF €25 -

    MEER INFO
Land : NL  ⌵
  Winkelmandje 0
  • FAVORIETEN VAN DE MAAND:

    50% KORTING OP HET 2E ARTIKEL* -

    BESPAAR NU
  • CADEAUKAART -

    HET PERFECTE CADEAU VOOR ELKE GELEGENHEID -

    ONTDEKKEN
  • LEVERING -

    VOOR ALLE BESTELLINGEN VANAF €25 -

    MEER INFO

Retourzendingen en omruilen

 

Ons beleid voor retourzendingen

 

Als je je bestelling aan ons wilt retourneren, dan kun je ons het product of de producten binnen een termijn van 30 dagen verzenden vanaf de datum van ontvangst van je bestelling. Uitsluitend producten die eerder door de klant op de website waren gekocht en vervolgens aan de klant werden afgeleverd, kunnen door de klant aan de verkoper worden geretourneerd.

Om u te vergoeden, moeten de producten worden geretourneerd in een verkoopbare toestand, in de originele verpakking en vergezeld van alle instructies voor het gebruik ervan en accessoires. De producten moeten nog steeds voorzien zijn van hun barcodes en originele etiketten.

 

Hoe een product te retourneren?

Om een item te retourneren, volg dan de instructies op de door jou ontvangen in het pakket aanwezige retourbon (zie onderstaande illustratie).

In het geval dat je je retourbon verliest: Neem contact met ons op

 

 

Let erop dat geretourneerde producten naar een adres in België moeten worden verzonden.

 

1.Verpak je producten zorgvuldig in een pakket van jouw keuze.

 

2. Zorg ervoor dat het pakket veilig verzegeld is met gebruik van plakband.

 

3. Plaats de retourbon die bij je bestelling werd meegeleverd op de bovenkant van het pakket (zie bovenstaande illustratie).

 

4. Breng je pakket naar een postkantoor of vertrouw het toe aan een koeriersdienst van jouw keuze.

Door de klant aan de verkoper geretourneerde producten moeten geadresseerd zijn aan:

 

MAGAZIJN 16

TO RETURNS FLOW TEAM

OUDEDIJK 1 - KAAI 1548

9130 KALLO

BELGIË

 

Wees voorzichtig: Producten die worden geretourneerd zonder retourbon kunnen niet worden verwerkt.

Bij verlies van het label dien je contact op te nemen met de afdeling klantenservice om een nieuwe te ontvangen.

 

Hierbij herinneren we je eraan dat producten worden geretourneerd op jouw kosten.

Als je items van verschillende bestellingen retourneert, voeg dan de verschillende retourbonnen, die oorspronkelijk bij deze bestellingen werden meegeleverd, bij het retourpakket.

 

5. Bij ontvangst van de goederen in ons magazijn en na bevestiging van de staat van het/de product(en), storten we het gefactureerde bedrag terug op de rekening die voor het betalen van de bestelling is gebruikt.

Wij behouden ons het recht voor geretourneerde producten te accepteren of te weigeren die niet voldoen aan de eisen als hier uiteengezet of die niet in aanmerking komen voor de retourdienst.

 

Ons omruilbeleid

 

Op dit moment bieden wij geen mogelijkheid tot omruiling van producten. Als je een product wilt ruilen, retourneer dan je aankoop om een restitutie te ontvangen en plaats vervolgens een nieuwe bestelling.

 

Beschadigde of defecte producten

 

Als je producten moet retourneren als gevolg van een defect of een fout van onze kant, neem dan contact op met onze afdeling klantenservice voor meer informatie over de daarvoor geldende procedure. Doe je dit niet, dan kunnen wij de kosten van je retourzending niet terug te betalen.

 

Voor verdere informatie gelieve onze verkoopvoorwaarden te raadplegen.